מתחייבים לשירות הטוב ביותר.

ניקוי שטיחים

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

חברת ניקוי השטיחים הטובה ביותר

CarpetClean הינה חברה לניקוי שטיחים בישראל.
אנו מנקים שטיחים מאז 2004. ניקיון עוזר להגן על השטיח שלכם. לכן, שיטות הניקיון הבולטות שלנו מספקות טיפול ותחזוקה משמעותיים בכדי להפוך את השטיחים שלכם לעמידים. אנו חוסכים לכם זמן, כסף ומספקים חיים ארוכים יותר לשטיח שלכם.

ניקוי שטיחים מקצועי

אנחנו מספקים ניקיון והברקה של שטיחים

אם אתם מחפשים שירות ניקוי שטיחים, החיפוש הסתיים במקום זה. אנחנו מספקים שירותי ניקוי לשטיחים. אנו אוהבים להעניק טיפול אינטנסיבי לשטיחים היוקרתיים ולמוצרי הריפוד.
כעת, קבענו סטנדרט חדש לניקוי שטיחים שכמעט לא הוכה על ידי אף חברה מקומית. המסירות, העבודה הקשה והשימוש בטכנולוגיה מודרנית מביאים אותנו לרמה זו. לא משנה מה הציפייה שלכם מאיתנו, אנחנו יכולים לעשות כמעט הכל כדי להגשים את זה. סדרת השירותים שלנו היא גדולה ונשענת לחלוטין על צרכי הניקיון והיעדים שלכם, שכן כל העבודה והשירותים שלנו הם רק למען טובתכם ובני משפחתכם.

השטיחים שלכם הם באמת השקעה ענקית העשויה מבדים משובחים ואיכותיים הדורשים בטיחות ותחזוקה מהשורה הראשונה. במקום לעשות שימוש במוצרי ניקוי קשים ורעילים, עדיף להזמין חברה לניקוי שטיחים המספקת שירותי ניקוין מקיפים ואיכותיים. אנו משתמשים בכלים וטכניקות מתקדמים הבטוחים ויכולים לחלץ כל סוג של אבק ולכלוך. כל מוצרי הניקיון המשמשים אותנו הם ידידותיים לסביבה והופכים את השטיחים לרכים, רעננים, נקיים וגמישים. אתם בוודאי תרגישו מפונקים עם השירותים המוצעים על ידינו שכן גם לכם וגם לשטיחים שלכם מגיע יום ספא.

"בית נקי הוא בית שמח"

ציטוט זה הוא ההשראה שלנו ולכן אנו מספקים לכם שירותי ניקוי שטיחים אשר לא רק טובים עבורכם אלא גם מגבירים את ההיגיינה והבריאות של החלל שלכם. כאן תחושו ניקיון מושלם של הבית שלכם. אנו מקדישים תשומת לב אישית לכל הדברים הקטנים שיש להם חשיבות רבה בחייכם.

אזורי שירות

ניקוי שטיחים בחיפה

ניקוי שטיחים בירושלים

ניקוי שטיחים תל אביב

ניקוי שטיחים בפתח תקווה

ניקוי שטיחים באר שבע

ניקוי שטיחים בחולון

המלצות מלקוחות

אנשי המקצוע שלך לניקוי שטיחים

אם אתם זקוקים לשירות ניקוי שטיחים איכותי ומקצועי, תמצאו בדיוק את מבוקשכם באתר זה. חברת ניקוי השטיחים המנוסה שלנו מאומנים לטפל בכל היבט בעבודתך – ובכל חלק בביתך – במיומנות, במקצועיות ובטיפול אכפתי. בכל עבודה אנו שואפים לעמוד בציפיות שלך, ובכך לבנות מערכת יחסים מתמשכת המתבססת באותה מידה על מסירותנו לתפקידך ועל שביעות רצונך מעבודתנו.

מומחים לניקוי שטיחים

לחברתנו צוות מאומן לחלוטין אשר יודע להתמודד עם עבודתך במקצועיות, בידע ובמיומנות. הן הכשרתם והן ניסיונם הרב בתחום משתלבים ויוצרים שירות מעולה ללקוחותינו. אנו מצפים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות מהצוותים שלנו בדיוק כמוך, ואנשי הצוות שלנו מספקים זאת.

שיטות וציוד לניקוי שטיחים

בכל עבודה שאנו מטפלים בה אנו משתמשים בשיטות וציוד לניקוי השטיחים העדכני ביותר וציוד חדיש. שימוש בחומרי ניקוי וציוד נכונים הם השקעה שאנו משקיעים במתן סוג השירות ששומר על לקוחותינו לחזור שנה אחר שנה. ושיטות הניקיון המעודכנות שלנו מדגימות את המחויבות שלנו לעשות את העבודה נכון. העובדה שאנו עוקבים אחר כל ההתקדמות האחרונה בתחום שלנו פירושה שאנו עוקבים אחר לקוחותינו והיא גם סיבה משמעותית שזכינו בפרסים שיש לנו עבור מצוינות בשירות ומומחיות לניקוי שטיחים.

כאשר הגיע הזמן לנקות את השטיחים שלכם, אתם רוצים שחברת ניקוי שטיחים אמינה ומקצועית תטפל במשימה – חברה שעובדיה ינהגו בכבוד בביתכם ויעניקו לתפקיד את הטיפול ואת תשומת הלב הראויה. בחברתנו תמצאו את העובדים שלנו כמקצוענים, חרוצים ומסורים, שמטרתם העיקרית היא לבצע את העבודה הטובה ביותר האפשרית עבור ביתכם.

אין חיובים נסתרים עם חברה לניקוי שטיחים

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. לכן פירטנו את התמחור הבסיסי שלנו באתר שלנו, כך שלקוחות יוכלו לדעת את התשלום עבור כל שירות ניקיון.
כל בקשות מיוחדות כגון הסרת כתמים, שחזור וכו' מוערכות באתר וכלולות בהערכה החינמית שלנו, ומספקות מחיר מדויק וסופי.
כל הצרכים המיוחדים כמו הסרת כתמים מוערכים בהצעת מחיר אשר ניתן לקבל חינם.

שירות איכותי אינו רק ביטוי

כאשר אנו מזכירים שירות איכותי, אנו מתכוונים שכל הצוות שלנו הם אומנים מוסמכים מקצועיים לניקוי שטיחים. כל שירות שאנו מציעים מושלם על ידי אנשינו מאחר שאנו מאמינים בשירות ניקוי שטיחים מקצועי.

ציוד בו אנו משתמשים לשירותי ניקוי שטיחים

איננו יכולים להדגיש מספיק כי נדרש מאיש מקצוע לניקוי שטיחים שייעשה כהלכה. הצוות שלנו מאומן לבדוק, לנקות ולהחזיר שטיחים.

העובדים המיומנים שלנו הם בעלי הניסיון הדרוש בכדי לספק ניקוי שטיחים יסודי ובטוח. אנו משתמשים במוצרי ניקוי היפואלרגניים כך שכל אחד, כולל הסובלים מאלרגיה, מוגן מפני מוצרי ניקוי קשים. פתרונות הניקיון שלנו אינם מזיקים לסביבה. בתור תאגיד ידידותי לסביבה, יש לנו אפשרויות אורגניות מוסמכות לילדים וחיות מחמד.

עם היחידות המותקנות במשאיות שלנו, אין הכרח להכניס מכונות גדולות לביתכם. אנחנו אפילו לא צריכים להשתמש במים או בנקזים מבית הלקוח. מערכות הניקוי והייבוש המתמחות שלנו נבדקו כדי להגן על משפחות וריהוט. נעשה שימוש בשואבים מיוחדים, צינורות ושרביטים. למרות שפתרונות הניקוי האיכותיים בהם אנו משתמשים יעילים על לכלוך, הם אינם פוגעים בילדים או בחיות מחמד. השיטות והציוד היעיל שלנו להסרת כתמים לא רק מנקים ומחטאים, אלא גם יגרמו לשטיחים להיראות טוב יותר.

תהליך הניקיון

חברתנו משתמשת בתהליך המנקה סיבים עמוקים, שוטף מוצרי ניקוי ואדמה ומשאיר את השטיח נקי בהיר ורענן. אנו ממליצים למרוח מגן שטיחים, סקוטש גארד שכזה, כדי לשמור על ניקוי השטיח לזמן ארוך יותר, במיוחד אם יש חיות בבית, או שהשטיח ממוקם באזור שהולכים בו הרבה.

לפני תחילת תהליך הניקוי, הצוות שלנו ישתמש במגיני כיסוי מתחת לשטיחים כדי להגן על עבודות העץ. כל הריהוט בגודל הממוצע מוסר מאזור השטיח. העובד יחפש ויסיר מהשטיח כל דבר כמו חתיכות ארוכות של חוט, מטבעות או מסמרים העלולים לגרום נזק לוואקום המקצועי. לאחר מכן השואב שואב היטב את השטיח לפני שמתווספים לתהליך פתרונות ניקוי שטיחים כלשהם.

לאחר שנבחרה שיטת ניקוי השטיח המתאימה עבור סיבי השטיח (סינתטיים לעומת טבעיים, כמו צמר, כותנה, משי), נבדק אזור יוצא מן הכלל על השטיח בכדי להבטיח כי סיבי השטיח לא יגיבו רע עם פתרונות הניקיון. שימו לב ששיטת מיצוי המים החמים שלנו אינה פוגעת בסיבי הצמר. אנו רואים בה את השיטה היעילה ביותר להוצאת אדמה אוכלת סיבים, גרגירים ושומניים מהשטיחים. לא משתמשים באקונומיקה מכיוון שהיא יכולה להמיס סיבי שטיח.

כמעט כל שטיח מסחרי הוא ניילון. לפעמים יש לשטיחים תערובת של שני סיבים. הידיעה עם איזה סוג סיבים אתה מתמודד היא קריטית בהבנת הניקיון שלו. אחרת אתה עלול לפגוע בסיבי השטיח, בצבעו או לשנות את מרקמו.
לבסוף תהליך ייבוש מהיר מייבש את השטיח. הטיפוח כדי להוסיף ברק לשטיח מתבצע. חלק מהלקוחות מבקשים טיפול אנטי-מיקרוביאלי, בנוסף לניקוי הרגיל כדי להעלים ריחות לא רצויים. לוחות קרקעיים מאובקים. אנו עוזבים את ביתך נקי ומסודר.

ניקוי קיטור בכל שנה על ידי מנקה שטיחים מקצועי עם מיומנות וידע מתאימים הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על צמר ושטיחים כמיטב יכולתם.

לכלוך של חיות מחמד / ריחות חיות מחמד

אם לא מטפלים נכון בשתן כלבים וחתולים, הם בהחלט יכולים להרוס את סיבי השטיח. רוב בעלי חיות המחמד נאלצו להתמודד עם הפיפי או ההקאה של בעלי החיים שלהם על השטיח שלהם. אנו מציעים לך לטבול את האזור מיד במים, לספוג אותו עם מגבות נייר או סמרטוטים נקיים. תוכלו למצוא המון עצות ברשת לגבי הדרך הנכונה לנקות את התאונה של חיית המחמד.

אם התאונה מתרחשת על שטיחים יקרים, אנו ממליצים בחום להתקשר לשירותי ניקוי שטיחים כדי שניתן יהיה לבצע את עבודת הניקיון בצורה נכונה ללא נזק לשטיח. אנו מבססים את תהליך חיסול ריח חיית המחמד עם טכנולוגיה מתקדמת וההתפתחויות האחרונות בתחום זה. אנו משתמשים בתרכובות איכותיות, והשטיח שלך יריח כמו חדש כשתסיים עם זה.

בכל פעם ששטיח פולט ריח של חיית מחמד, יש גם כתמי חיות מחמד עליו. לפיכך, הצעד הראשון שלנו הוא לזהות כתמים אלה על ידי הצבת השטיח לאור אולטרה סגול. לאחר שאיתרנו את כל הכתמים, אנו מנטרלים ומנקים אותם באדים. למרות שניקוי אדים זה מספיק בכדי לסלק את הריח, אנו הולכים צעד קדימה על ידי טיפול בשטיח עם חומר ריחוח בעל ריח נעים. אנו ממליצים גם על טיפול ב- Scotch Guard כדי להגן עוד יותר על השטיח.

אנחנו נהפוך את השטיח שלכם לחדש

אם אי פעם חוויתם נזק לבית או לעסק בגלל שריפה, עשן, רוח, מים או עובש, אתם יודעים עד כמה תהליך הניקוי יכול להיות מכריע. יש לנו ניסיון רב בניקוי אסונות לאחר מצבי חירום שנגרמו על ידי צינורות שבורים, שירותים גדושים ועוד שלל תקלות בלתי צפויות. הניסיון שלנו בעבודה עם כתמים קשים, מבטיח את התוצאות הטובות ביותר לכל שטיח.

ניסיון ומקצוענות

חברתנו הקומה במטרה אחת: להציע שירותי ניקוי שטיחים מקצועיים איכותיים. הצוות שלנו יכול לבצע מגוון רחב של שירותי ניקוי שטיחים הן למגורים והן לעסקים.

שאלות נפוצות בנושא ניקוי שטיחים

מומלץ לשאוב אבק קל באזורי התנועה אך אינו נדרש. במידת הצורך הצוות יכול לשאוב מראש את האזור שיש לנקות.

בממוצע, זה ייקח בערך 20 דקות לחדר. זמן זה יכול להשתנות במידה רבה בהתאם לכמות הרהיטים שיש להזיז, עד כמה השטיח מלוכלך ולכל טיפולי ההסרה הנקודתיים הנחוצים.

אין העברת רהיטים בתשלום. הצוותים שלנו מאומנים באופן מקצועי להעביר את הרהיטים שלך ולהחזיר אותם למקום הראוי שלהם לאחר סיום הניקיון. ישנם מספר פריטים שאנו ממליצים לא להזיז, כגון: פסנתרים, מוצרי אלקטרוניקה, ארונות חרסינה, מיטות מים, כמה מיטות גדולות, שידות עם מראות וכו'. אנו ממליצים שתסיר פריטים מהריהוט שלך כמו צמחים, מנורות ודברי ערך.

זמן היבוש מושפע מלחות, טמפרטורה וזרימת אוויר לאזור. זה יכול לקחת בין 8-24 שעות עד שהשטיח מתייבש לחלוטין, תלוי במשתנים האמורים. שימוש במאווררים בכל חדרים שניקו והפעלת מיזוג האוויר או מערכת החימום שלך, תלוי בעונת השנה, יכול לסייע בהאצת זמן הייבוש. אתה יכול ללכת על השטיח שלך מיד לאחר הניקוי, אך הימנע מללכת עליו עם נעליים, מכיוון שזה עשוי ללכלך את השטיח שלך. אנו מציעים לנעול נעלי סוליות מגומי נקיות. היזהר במיוחד כשאתה הולך מאזורים לחים ושטיחים על אזורים שאינם מכוסים בשטיח, כדי למנוע החלקה.

הבעיה נובעת משאריות בשטיח אשר מושכות לכלוך. בדרך כלל זה נגרם על ידי שימוש בסבון בתהליך הניקוי שלא נשטף לחלוטין. הפתרון המיוחד שלנו וניקוי מיצוי מים חמים לא משאירים אחריו שאריות כדי למשוך לכלוך.

אנו לא יכולים להבטיח כי נסיר את כל הכתמים. ישנם חומרים שיכולים לטשטש לצמיתות את סיבי השטיח. גם גיל השטיח וסוג סיבי השטיח משחקים בכך גורם. העובד ינסה לקבוע אם זה המקרה לפני הניקיון אך הם לא תמיד מסוגלים לקבוע זאת לפני שניסו להסיר את הנקודות.

כאשר השטיח מתייבש, הבועות או האדוות האלה צריכות להתחיל לשכב שוב. ברגע שהוא יבש הם צריכים להיות כמעט בלתי מורגשים. זה בדרך כלל סימן לכך שהשטיח נזקק למתיחה מחודשת לפני הניקוי.

איננו יכולים להבטיח כי הניקוי ייפטר מכל הפרעושים. בדרך כלל אנו ממליצים ללקוח להרוג את הפרעושים הבוגרים תחילה לפי השיטה בה הם מעדיפים, זה משהו שמדביר מקצועי יוכל לעזור בה. אנא זכור כי השטיח אינו המקום היחיד בו הפרעושים מטילים ביצים, תוכל לשקול לטפל ולנקות את הריפוד שלך, כמו גם כל שטיחים באזור או מיטות לחיות מחמד.