ניקוי שטיחים פרסיים

ניקוי שטיחים פרסיים

אנו מתייחסים לכל שטיח שמגיע דרך דלתנו כאילו הוא שלנו. אנו מספקים שירות ניקוי שטיחים פרסיים בעבודת יד, ומעניקים לכם את השקט הנפשי כי השטיח שלכם יקבל את רמת הטיפול ותשומת הלב הראויה לו.

מדי שנה אנו משתמשים בשיטות מסורתיות לניקוי ושחזור של מאות שטיחים ללקוחות פרטיים, סוחרי שטיחים, בתי מלון ומסעדות. אנו מגיעים לכל מקום בישראל.

שנות הניסיון בעבודה עם שטיחים פרסיים מאפשרים לנו לתת לך ייעוץ מוביל בתעשייה לגבי רמת ועוצמת הניקוי של השטיח שלך; כמה שטיחים ישנים או שבריריים יותר אינם יכולים לעמוד באותם תהליכים ששטיחים רעננים ועמידים יותר, ולכן כל מסע הניקוי והשיקום של השטיח מותאם לצרכיו הספציפיים.

לפני תחילת הניקיון אנו עוברים תהליך ייעוץ כדי להסביר מה ניתן לצפות מניקוי השטיח הפרסי שלך.

ראשית, והכי חשוב, הצעדים שאנו נוקטים להסרת לכלוך ואבק מושרשים לפני הניקוי הם למעשה אחד הצעדים החשובים ביותר בכל תהליך ניקוי השטיח הפרסי, ורובם מתעלמים ממנו לחלוטין.

ללא שאיבת אבק ראוי, הטוב ביותר שניתן להשיג הוא שטיפה על פני השטח. כמובן שכאשר מנקים את השטיח הפרסי חשוב שהשטיח ייראה רענן יותר, אולם הבריאות לטווח הארוך של השטיח חייבת להיות בראש סדר העדיפויות. האבק והלכלוך העדין הזה נשחקים בבסיס השטיח, ופוגעים בסיבי היסוד לאורך זמן. מבלי להסיר זאת השטיח אינו נקי באמת והיתרונות המתמשכים לאורך החיים אינם מושגים. כמו כן, אם האבק והלכלוך לא מוסרים לפני הניקוי, השטיח יכול לרוב להיראות מלוכלך שוב במהירות רבה. זה נקרא 'הפתלה' ונגרם על ידי הלכלוך והאבק שבבסיס שעוברים במעלה החלק העליון הנקי של הערימה והופכים את תוצאות הניקוי לאורך זמן.

אנו חיים ונושמים ניקוי שטיחים פרסיים, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בידיעה שאנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות האפשריים בכדי להבטיח כי השטיח שלכם, יקבל את הטיפול שמגיע לו.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם